Imię i nazwisko:
Adres email:

Publikacje

Ocena

0

EFka , 18 Styczeń 12, komentarze (0)

Chcesz być sexy? Ucz się języków!

Chcesz byc sexy?  Ucz sie jezyków!
Nauka jezyków tez jest sexy

Ocena

0

EFka , 15 Grudzień 11, komentarze (0)

Jak zostać szczęśliwym stypendystą?


Oto kilka wskazówek, które pomoga Ci wzniesc sie ponad tlum i dostac wymarzone stypendium.

Ocena

0

EFka , 06 Grudzień 11, komentarze (0)

W poszukiwaniu idealnej szkoly języka angielskiego

W poszukiwaniu idealnej szkoly jezyka angielskiego

Ocena

0

EFka , 14 Październik 11, komentarze (0)

EF – myśl global

EF – myśl global

Ocena

0

Marta Romanow, 05 Sierpień 10, komentarze (0)

Dorośli, którzy jako dzieci byli wykorzystywani, maltretowani, dręczeni i lekceważeni, czyli Alice Miller "Gdy runą mury milczenia"

Alice Miler doktor filozofii, socjologii i psychologii porzuciła swoją praktykę terapeutyczną aby pisać książki. Gdy runą mury milczenia, Bunt ciała, Dramat udanego dziecka, Zniewolone dzieciństwo, to napisane przez nią bestsellery, które opublikowane w wielu krajach pomogły milionom ludzi, którzy w dzieciństwie byli wykorzystywani.

Ocena

1

Ewelina Adamczyk, 08 Lipiec 10, komentarze (0)

„Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”, Adele Faber, Elanie Mazlish

To druga książka z serii popularnych poradników edukacyjnych autorstwa dwóch czynnie zaangażowanych w wychowanie swych dzieci matek z Long Island - Adele Faber i Elanie Mazlish. Po sukcesie pierwszej książki „Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci” (1974r. seria żółta), w której amerykańskie autorki opowiedziały o osobistych doświadczeniach z dziećmi, teraz wyruszyły z wykładami i pogadankami objazdowymi po całych Stanach.

Ocena

1

Ewelina Adamczyk, 08 Lipiec 10, komentarze (2)

„Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały. Jak słuchać, żeby z nami rozmawiały”, Adele Faber, Elaine Mazlish

To trzecia książka amerykańskich autorek Adele Faber, Elaine Mazlish, które tym razem wyjaśniają jak rozwiązywać problemy między nastolatkami a rodzicami. Kto czytał ich poprzednie książki, szybko się zorientuje, że prezentowane metody nie odbiegają od tych opisywanych wcześniej. Przede wszystkim daj swojemu dziecku szansę na samodzielność, wybór i poprawę zachowania. Zamiast wydawać rozkazy, opowiedz o problemie; zamiast obwiniania, informuj; w miejsce gróźb, zaproponuj wybór; długie kazania wyraź jednym słowem. Pamiętajmy, że uczucia mają znaczenie, uprzejmość ma znaczenie, słowa mają znaczenie, w relacji opartej na troskliwości nie ma miejsca na karę, różnice między nami nie są nie do pokonania, wszyscy musimy czuć się cenieni – apelują do czytelników autorki.

Strona 1 z 2

1 2 Następna >>
REKLAMA
SPOŁECZNOŚĆ
KATEGORIE
NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Uczeń z promocji? A może jednak doradztwo?

Jarosław Bloch 05 Styczeń 2018

Minister Edukacji Narodowej powołała Radę Dyrektorów Szkół Zawodowych

Redakcja portalu 05 Styczeń 2018

Emocjonalny i duchowy wymiar edukacji

Witold Kołodziejczyk 04 Styczeń 2018

O przemocy

Wojciech Wanat 03 Styczeń 2018

RPD ws. przeciwdziałania cyberprzemocy rówieśniczej

Redakcja portalu 03 Styczeń 2018


OSTATNIE KOMENTARZE

EWALUACJA W PRACY NAUCZYCIELA METODĄ PROJEKTU - szkolenie

~ Paykasa Bozdurma(Gość) z: http://www.paykasabozdurmaa.com/
16 Marzec 2017, 09:22

EWALUACJA W PRACY NAUCZYCIELA METODĄ PROJEKTU - szkolenie

~ etaekus(Gość)
14 Marzec 2017, 04:36

EWALUACJA W PRACY NAUCZYCIELA METODĄ PROJEKTU - szkolenie

~ edekoolorowuz(Gość)
14 Marzec 2017, 00:34

EWALUACJA W PRACY NAUCZYCIELA METODĄ PROJEKTU - szkolenie

~ ogejigiof(Gość)
13 Marzec 2017, 21:07

EWALUACJA W PRACY NAUCZYCIELA METODĄ PROJEKTU - szkolenie

~ izefapa(Gość)
13 Marzec 2017, 20:55


Powrót do góry
logo_unii_europejskiej