Publikacje
![](_upload/_users_site/small/6362.jpg)
Ocena
0
Znajdz czas na nauke jezyka
Przez lata uczysz sie jezyka obcego. Mozna powiedziec, ze swietnie go znasz: kilkadziesiat tysiecy slów, gramatyka w malym palcu, a tlumaczenie tekstów zajmuje Ci kilka minut. A jednak gdy pojawia sie koniecznosc przeprowadzenia rozmowy z obcokrajowcem nie jestes juz tak pewna siebie. Zagraniczny klient, kontrahent z innego kraju i nagle masz watpliwosci, czy on na pewno Cie zrozumie i czy nie popelnisz jakiejs niezrecznej gafy. Jak wiec nabrac pewnosci siebie w komunikacji w jezyku obcym? Najlepszym sposobem jest oczywiscie praktyka, a ja najlepiej zdobywac u zródel, czyli w kraju gdzie dany jezyk jest powszechnie uzywany. Taka wlasnie idee przyswiecaja podróze jezykowe i zagraniczne kursy jezykowe, u mozliwiajace kontakt z jezykiem w jego naturalnym srodowisku.![](_upload/_users_site/small/6362.jpg)
Ocena
0
![](_upload/_users_site/small/6362.jpg)
Ocena
0
Jak zostać szczęśliwym stypendystą?
Oto kilka wskazówek, które pomoga Ci wzniesc sie ponad tlum i dostac wymarzone stypendium.
![](_upload/_users_site/small/6362.jpg)
Ocena
0
W poszukiwaniu idealnej szkoly języka angielskiego
W poszukiwaniu idealnej szkoly jezyka angielskiego![](_images/nofoto.gif)
Ocena
2
paragraf 8.2.5 analiza przypadku
§ 8 ust.2 pkt 5Opis i analiza
rozpoznania i rozwiązania
problemów edukacyjnych, wychowawczych.
Problem edukacyjny z wychowania fizycznego
Opis i analiza przypadku rozpoznawania i rozwiązywania problemu.
Analiza dotyczy problemu edukacyjnego w klasie I Gimnazjum, gdzie wystąpił problem bardzo niskiej sprawności fizycznej i umiejętności poszczególnych działów kultury fizycznej, co z kolei było przyczyną problemu w opanowaniu nowych umiejętności oraz realizacji programu.
![](_upload/_users_site/small/84.jpg)
Ocena
40
PROGRAM NAUCZANIA GIMNAZJUM " STAJĘ SIĘ DOROSŁY " DLA MŁODZIEŻY ZE SPRZĘŻONĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Program "Staję się dorosły" jest adresowany do młodzieży gimnazjalnej objętej nauczaniem indywidualnym ze sprzężoną niepełnosprawnością tj. młodzieży niepełnosprawnej ruchowo poruszającej się na wózkach inwalidzkich i niepełnosprawnej intelektualnie z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym.
Program został opracowany z uwzględnieniem wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 13.01.2005 ?Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym w szkołach podstawowych i gimnazjach.
![](_upload/_users_site/small/84.jpg)
Ocena
12
Programy multimedialne wpływające na rozwój dziecka z niepełnosprawnością intelektualną.
Spis wybranych edukacyjnych programów komputerowych przydatnych w prowadzeniu zajęć rewalidacyjnych z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.Wybrane programy komputerowe wykorzystywane w pracy z moimi uczniami zostały zaprezentowane na Zespole Doskonalenia Metod Pracy z Osobami z Niepełnosprawnością Intelektualną.Zespół działa przy SOSW NR 2 w Lublinie.
Warszawska Liga Debatancka dla Szkół Podstawowych - trwa przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Trwa II. edycja konkursu "Pasjonująca lekcja religii"
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Redakcja portalu 23 Sierpień 2021
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
RPO krytycznie o rządowym projekcie odpowiedzialności karnej dyrektorów szkół i placówek dla dzieci
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana
~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/
03 Listopad 2016, 13:21
Ku reformie szkół średnich - część I
~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/
03 Listopad 2016, 13:18
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość
03 Listopad 2016, 13:15
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość
03 Listopad 2016, 13:14