Imię i nazwisko:
Adres email:

Profil

Wszystko co robisz rób dobrze i patrz końca

” – to jedna z maksym mojego nieżyjącego już od jakiegoś czasu Dziadka. Maksyma, którą staram się realizować w swoim życiu…

 


… również tym zawodowym. A ono od dłuższego już czasu związane jest z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w szkoleniach i nauczaniu.

Cel

Niemal 10 lat temu postawiłem sobie za cel promowanie rynku e-learning w Polsce. Aby być wiarygodnym w tym co robię zbierałem doświadczenia z nim związane w wielu miejscach (USA, Wielka Brytania, Finlandia, Japonia) i w wielu firmach (duże firmy informatyczne, inkubator nowoczesnych technologii, firma szkoleniowa). Poznałem fascynujących inspiratorów uznawanych za guru w dziedzinie e-szkoleń (Elliotta Masie, Williama Hortona, Brandona Halla, Lance’a Dublina). Pracowałem z wieloma Klientami z różnych branż czasem z lepszymi, a czasem z gorszymi efektami – zawsze jednak starając się pozostawić po sobie dobre, profesjonalne wrażenie. Ukończyłem dziesiątki modułów e-szkoleniowych oraz zaprojektowałem pewnie porównywalną ich liczbę. Promując ideę e-learningu napisałem dwie książki i wiele artykułów na ten temat. Prowadziłem szkolenia i występowałem na wielu konferencjach i seminariach – na jednych zbierając burze oklasków, a na innych nie wzbudzając większego zainteresowania.

Patrząc na to z perspektywy muszę przyznać że ostatnie 10 lat to był naprawdę kawał ciekawego, pełnego energii i doświadczeń zawodowego życia.


Blog


Po sukcesie drugiej książki niemal postanowiłem, że zacznę pisać kolejną. Miałem jej konspekt, miałem też umowę z wydawcą czekającą na mój podpis. Doszedłem jednak do wniosku, że blog lepiej realizować będzie cel, który sobie kiedyś postawiłem. Dotrze do większej liczby osób, będzie łatwiej dostępny, pozwoli „żyć” publikowanym treściom, a także, co chyba najważniejsze, da szansę kontaktu i wymiany myśli. Adres bloga: www.SzkoleniaXXIwieku.pl

Owoce

Dziś widzę, że moja praca przyniosła owoce. To, oczywiście, nie moja zasługa, że rynek nowoczesnych technologii edukacyjnych w Polsce dojrzał. Przypisuję jednak sobie tę jedną kroplę w morzu działań, uwarunkowań i okoliczności, które pozytywnie wpłynęły na ten stan.

W czym mogę pomóc?

Mając tę satysfakcję nie chcę spoczywać na laurach. Mam poczucie, że to co do tej pory robiłem – robiłem dobrze, ale że do końca jeszcze daleko… Jeśli więc stoisz przed wyzwaniem związanym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w szkoleniach skontaktuj się ze mną. Być może wspólnie, podczas wymiany maili, rozmowy telefonicznej czy też spotkania uda nam się go wspólnie rozwiązać?

Nazywam się Marek Hyla i serdecznie witam w naszej małej społeczności…

Kontakt

Mój adres e-mail: marek.hyla@weknowhow.pl

OSTATNIE WPISY NA BLOGU

Kuriozum rynku eLearningu w Polsce?

22 Luty 11

Twarde dane na temat efektywności szkoleń

07 Luty 11

Sezon na prognozy

10 Styczeń 11

Internet jako współczesne targowisko?

04 Styczeń 11

PROFIL
REKLAMA
SPOŁECZNOŚĆ
NAJNOWSZE ARTYKUŁY

#UOKiKtestuje - tornistry

Redakcja portalu 23 Sierpień 2021

RPO krytycznie o rządowym projekcie odpowiedzialności karnej dyrektorów szkół i placówek dla dzieci

Redakcja portalu 12 Sierpień 2021

"Moralność pani Dulskiej" Gabrieli Zapolskiej lekturą jubileuszowej, dziesiątej odsłony Narodowego Czytania.

Redakcja portalu 12 Sierpień 2021

Poznaliśmy laureatów I edycji ogólnopolskiego Konkursu "Pasjonująca lekcja religii"

Redakcja portalu 19 Lipiec 2021

Rusza konkurs "Pasjonująca lekcja religii"

Redakcja portalu 10 Maj 2021


OSTATNIE KOMENTARZE

Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana

~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/ 03 Listopad 2016, 13:21

Ku reformie szkół średnich - część I

~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/ 03 Listopad 2016, 13:18

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość 03 Listopad 2016, 13:15

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość 03 Listopad 2016, 13:14

Presja rodziców na dzieci - Wykład Margret Rasfeld

03 Listopad 2016, 13:09


Powrót do góry
logo_unii_europejskiej