Imię i nazwisko:
Adres email:

Poleć treść:


Studenci SGH najlepsi w krajowym konkursie Henkel Innovation Challenge

Redakcja portalu, 22 Marzec 10 Dodaj komentarz Wyślij Drukuj

Studenci SGH najlepsi w krajowym konkursie Henkel Innovation Challenge

Beata Bogusz, Piotr Świtała i Paweł Korneta ze Szkoły Głównej Handlowej wygrali krajowy etap międzynarodowego konkursu Henkel Innovation Challenge. W kwietniu - jako reprezentanci Polski - wyjadą do Amsterdamu, gdzie w gronie drużyn z 11 krajów świata powalczą o wakacje językowe w Australii, Japonii lub Meksyku.

Podczas warszawskiego finału swoje koncepcje nowych produktów firmy Henkel zaprezentowało dziewięć najlepszych studenckich drużyn z Polski. Zwycięska drużyna "Henkredible" z SGH przedstawiła innowacyjny pomysł na dezodorant, który będzie skuteczną ochroną przed bakteriami, wirusami i innymi niebezpiecznymi mikroorganizmami, a także pomoże usuwać z organizmu toksyczne związki.

Henkel Innovation Challenge to konkurs skierowany do wszystkich studentów, którzy są zainteresowani zdobyciem pierwszego doświadczenia biznesowego pod okiem profesjonalnych menedżerów. Warunkami przystąpienia do rywalizacji była rejestracja dwu- lub trzyosobowej drużyny na stronie internetowej konkursu oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Kierunek studiów czy profil uczelni nie miały znaczenia. Do konkursu zgłosiło się w sumie 600 studentów z 11 krajów europejskich.

Pierwsze zadanie konkursowe polegało na wcieleniu się w rolę menedżerów Henkla i zaprezentowaniu pomysłu na innowacyjny produkt z kategorii kosmetyków lub środków piorących i czystości, który mógłby spotkać się z uznaniem konsumentów w 2050 roku.

W drugim etapie konkursu należało rozwinąć swoją koncepcję i przygotować strategię marketingowo-sprzedażową. Merytorycznego wsparcia przy jej tworzeniu udzielali studentom menedżerowie firmy. Podczas krajowego finału najlepsze polskie drużyny zaprezentowały swoje koncepcje przed jury.

"Wszystkie studenckie prezentacje były bardzo kompleksowe. Często opierały się na wynikach badań opinii przeprowadzonych na potrzeby projektu lub zawierały propozycje gotowych spotów reklamowych. Wiele drużyn założyło, że innowacyjne produkty powinny przyczyniać się do oszczędności wody i energii oraz łączyć w sobie wiele funkcji" - informuje Agnieszka Bielawska, przedstawicielka organizatora konkursu.

 

Źródło: Nauka w Polsce

Podziel się
KOMENTARZE
Aktualnie brak komentarzy. Bądź pierwszy, wyraź swoją opinię

DODAJ KOMENTARZ
Zaloguj się albo Dodaj komentarz jako gość.

Dodaj komentarz:



ZOBACZ TAKŻE
REKLAMA
SPOŁECZNOŚĆ
Kategorie
Technologia
NAJNOWSZE ARTYKUłY

Warszawska Liga Debatancka dla Szkół Podstawowych - trwa przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji

Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022

Trwa II. edycja konkursu "Pasjonująca lekcja religii"

Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022

#UOKiKtestuje - tornistry

Redakcja portalu 23 Sierpień 2021

"Moralność pani Dulskiej" Gabrieli Zapolskiej lekturą jubileuszowej, dziesiątej odsłony Narodowego Czytania.

Redakcja portalu 12 Sierpień 2021

RPO krytycznie o rządowym projekcie odpowiedzialności karnej dyrektorów szkół i placówek dla dzieci

Redakcja portalu 12 Sierpień 2021


OSTATNIE KOMENTARZE

Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana

~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/ 03 Listopad 2016, 13:21

Ku reformie szkół średnich - część I

~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/ 03 Listopad 2016, 13:18

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość 03 Listopad 2016, 13:15

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość 03 Listopad 2016, 13:14

Presja rodziców na dzieci - Wykład Margret Rasfeld

03 Listopad 2016, 13:09


Powrót do góry
logo_unii_europejskiej