Imię i nazwisko:
Adres email:

Poleć treść:


Młodzi ekonomiści zakończyli kolejną edycję zajęć na SGH

Magda , 07 Czerwiec 09 Dodaj komentarz Wyślij Drukuj

Młodzi ekonomiści zakończyli kolejną edycję zajęć na SGH

Najlepszą studentką 2. edycji AME okazała się Weronika Karwowska, uczennica pierwszej klasy 53 Gimnazjum im. Stefanii Sempołowskiej w Warszawie. Najlepszym studentem 3. edycji EUD został Patryk Mickiewicz, uczeń szóstej klasy Zespołu Szkół Muzycznych nr 4 w Warszawie.


Jak informuje Emilia Sękowska z Fundacji Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Weronika Karwowska i Patryk Mickiewicz najlepiej rozwiązali testy kończące zajęcia.

Przez ostatnie miesiące uczniowie szkół gimnazjalnych uczestniczyli w wykładach prowadzonych przez ekspertów Szkoły Głównej Handlowej. Wspólnie rozwiązywali zadania z obszaru ekonomii i zarządzania. W tym semestrze studenci AME dowiedzieli się więcej o kreatywności, zarządzaniu projektami, mechanizmach giełdowych czy rynku ubezpieczeń. Kolejne zajęcia AME ruszą w październiku.

Natomiast po sześciu spotkaniach 3. edycji EUD najmłodsi studenci są bogatsi w wiedzę z zakresu makroekonomii, marketingu, komunikacji społecznej i biznesu. W trakcie wykładów poznali tajniki zarządzania nieruchomościami, tworzenia produktu turystycznego i sztuki negocjacji w biznesie, a także mieli okazję wypróbować swoje umiejętności w praktyce podczas grupowych prac warsztatowych. Kolejny cykl spotkań ruszy na jesieni tego roku.

***

Akademia Młodego Ekonomisty to projekt edukacji ekonomicznej realizowany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Fundację Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych. Przedsięwzięcie ma rozbudzić postawy i zachowania przedsiębiorcze wśród młodzieży i rozwijać zainteresowania ekonomiczne. AME jest skierowana do uczniów gimnazjum oraz ich rodziców, stanowiąc kontynuację dla Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego. EUD jest zaś skierowany do uczniów klas piątych i szóstych szkół podstawowych. Zajęcia są prowadzone w systemie edutainment, dzięki czemu dzieci łatwiej przyswajają skomplikowane zagadnienia ekonomiczne.

 

Źródło: Serwis Nauka w Polsce

 

 

 

Podziel się
KOMENTARZE
Aktualnie brak komentarzy. Bądź pierwszy, wyraź swoją opinię

DODAJ KOMENTARZ
Zaloguj się albo Dodaj komentarz jako gość.

Dodaj komentarz:



ZOBACZ TAKŻE
REKLAMA
SPOŁECZNOŚĆ
Kategorie
Technologia
NAJNOWSZE ARTYKUłY

Szkoły niepubliczne skrzywdzone? STO interweniuje w sprawie dotacji

Redakcja portalu 14 Wrzesień 2019

30 lat wolności - zapraszamy na konferencję dla nauczycieli!

Redakcja portalu 13 Wrzesień 2019

HFPC pyta Ministerstwo Edukacji Narodowej o sytuację uczniów z niepełnosprawnościami

Redakcja portalu 07 Wrzesień 2019

Startuje II edycja Konkursu #cojaczytam

Redakcja portalu 06 Wrzesień 2019

Narodowe Czytanie 2019

Redakcja portalu 05 Wrzesień 2019


OSTATNIE KOMENTARZE

Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana

~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/ 03 Listopad 2016, 13:21

Ku reformie szkół średnich - część I

~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/ 03 Listopad 2016, 13:18

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość 03 Listopad 2016, 13:15

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość 03 Listopad 2016, 13:14

Presja rodziców na dzieci - Wykład Margret Rasfeld

03 Listopad 2016, 13:09


Powrót do góry
logo_unii_europejskiej