Czy ma sens robienie lekcji łączonych dla klas w rożnym wieku?
Na pytanie postawione w tytule, odpowiadają:
- Aleksandra Mikulska - dyrektor SP 8 we Wrocławiu, ekspert CEO;
- dr Łukasz Srokowski - socjolog edukacji;
- Anna Pękala - historyk, kierownik i mentor Unschoolingowej Grupy Fundacji Bullerbyn;
- Małgorzata Taraszkiewicz - Grupa Edukacyjna 21.
Aleksandra Mikulskadyrektor SP 8 we Wrocławiu, ekspert CEO |
|
dr Łukasz Srokowskisocjolog edukacji |
|
Anna Pękalahistoryk, kierownik i mentor Unschoolingowej Grupy Fundacji Bullerbyn |
|
Małgorzata TaraszkiewiczGrupa Edukacyjna 21 |
|
* * *
O autorze: | ||
![]() |
dr Łukasz Srokowski |
|
Tekst ukazał się pierwotnie na blogu autora: http://www.edukacjajestfajna.pl/ |
0
![]() |
![]() |
![]() |
Redakcja portalu 23 Sierpień 2021
RPO krytycznie o rządowym projekcie odpowiedzialności karnej dyrektorów szkół i placówek dla dzieci
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
Poznaliśmy laureatów I edycji ogólnopolskiego Konkursu "Pasjonująca lekcja religii"
Redakcja portalu 19 Lipiec 2021
Rusza konkurs "Pasjonująca lekcja religii"
Redakcja portalu 10 Maj 2021
Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana
~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/ 03 Listopad 2016, 13:21
Ku reformie szkół średnich - część I
~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/ 03 Listopad 2016, 13:18
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:15
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:14