Imię i nazwisko:
Adres email:

Blogi

Ocena

0

Katarzyna Hall, 01 Luty 20, komentarze (0)

Nad czym pracują liderzy skutecznych zmian?

Wzrost osiągnięć uczniów w matematyce i czytaniu w ciągu dwóch lat był wyższy niż w grupie porównawczej, ogólnie i w większości szkół – mówi raport z badania efektów edukacji spersonalizowanej przeprowadzonego przez uznaną organizację badawczą RAND. Dalej w raporcie czytamy: Duża część uczniów z niższymi początkowymi osiągnięciami osiągała wyższe tempo wzrostu niż ich rówieśnicy, szczególnie w matematyce. Wzrost utrzymywał się w szkołach przez trzy lata od wdrożenia. Badanie przeprowadzone w 62 szkołach przez uznaną i niedochodową organizację współfinansowała fundacja Gates Foundation. Więcej informacji jest na stronie organizacji RAND.
 

Ocena

0

Witold Kołodziejczyk, 09 Listopad 17, komentarze (0)

Strategia wdrażania zmian

To nie technologia zmienia szkołę. To wiemy, choć nie wszyscy. Nie zmienią jej też atrakcyjne aplikacje, programy komputerowe, puste deklaracje o wyjątkowości szkoły, ani też wymyślne akcje promocyjno - marketingowe. Wpływu na to nie mają ani liczby tabletów w klasie, piękne pracownie komputerowe, czy tablice interaktywne. Szkołę zmieniają nauczyciele z jasną koncepcją pedagogiczną, spójną filozofią i programem oddziaływań wychowawczych. To właśnie systemowe, a nie incydentalne działania prowadzą do sukcesu.
 

Ocena

0

Maciej M. Sysło, 03 Listopad 16, komentarze (0)

Zaprogramuj swoją przyszłość... z Bobrem!

Na chwilę odrywam się od głównego tematu – reformy kształcenia informatycznego w szkołach – by polecić Państwu wspaniałą inicjatywę, jaką jest konkurs informatyczny Bóbr. Napisałem „polecić Państwu”, ale przede wszystkim chciałbym, by za Państwa-Nauczycieli pośrednictwem ta inicjatywa dotarła do uczniów.
 

Ocena

0

Maciej M. Sysło, 19 Październik 16, komentarze (0)

Zaprogramuj swoją przyszłość ... zaczynamy

Ten blog będzie poświęcony wdrażanej właśnie inicjatywie nowego kształcenia informatycznego w szkołach, która faktycznie jest nie tylko propozycją włączenia programowania do zajęć szkolnych, ale ma ambicje znacznie szersze - zwrócenie uwagi uczniów i nauczycieli, że oto nadarza się okazja, by nie tylko programować komputery, ale by zaprogramować ... swoją przyszłość.
 

REKLAMA
SPOŁECZNOŚĆ
KATEGORIE
NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Rusza konkurs "Pasjonująca lekcja religii"

Redakcja portalu 10 Maj 2021

"O Tymku, niecnym Ralfie i strażniku książek" - zachęcamy do lektury!

Redakcja portalu 09 Maj 2021

Edukacja dzieci ma wysoki priorytet w polskiej rodzinie, nawet w mniej zamożnej. Wyniki raportu

Redakcja portalu 09 Czerwiec 2020

Dyrektorzy do zadań specjalnych - czy polskie szkoły poradziły sobie z wyzwaniem edukacji zdalnej?

Redakcja portalu 08 Czerwiec 2020

Program Akademii Młodego Obywatela im. Jana Karskiego - ostatni moment na zapisy

Redakcja portalu 06 Czerwiec 2020


OSTATNIE KOMENTARZE

Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana

~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/
03 Listopad 2016, 13:21

Ku reformie szkół średnich - część I

~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/
03 Listopad 2016, 13:18

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość
03 Listopad 2016, 13:15

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość
03 Listopad 2016, 13:14

Presja rodziców na dzieci - Wykład Margret Rasfeld

03 Listopad 2016, 13:09


Powrót do góry
logo_unii_europejskiej