Imię i nazwisko:
Adres email:


Jak eksperymenty sytuacyjne poszerzyły wiedzę i wyobraźnię | Elżbieta Binswanger

Stanley Milgram i Philip Zimbardo - dwaj szkolni koledzy, amerykańscy psychologowie, odmieniają swoimi nowatorskimi eksperymentami rozumienie ludzkich zachowań.

Zdarzyło się to w pewne pogodne, lipcowe popołudnie roku 2004. Nieśpiesznie szliśmy leśną alejką, nad nami szumiały wiekowe drzewa Puszczy Niepołomickiej, promienie słoneczne przebijały się przez żywą zieleń, liście mieniły złotym blaskiem. Światło wesoło igrało z cieniami, przebłyskiwało niebo, świergotały ptaki, z rzadka mijaliśmy innych amatorów letniej przechadzki, trzaskały suche gałązki pod stopami, dochodziły nas jakieś pojedyncze słowa, śmiechy, wysokie głosiki dzieci...

 

Styczeń/luty 2016 - JAK EKSPERYMENTY NAUKOWE POZWALAJĄ POZNAĆ NATURĘ CZŁOWIEKA?
REKLAMA
SPOŁECZNOŚĆ
KATEGORIE
NAJNOWSZE ARTYKUŁY

NIK wie lepiej. Czyli kłopoty z matematyką

Marcin Karpiński 16 Maj 2019

Taksonomia pytań a aktywność uczniów w świecie cyfrowych technologii

Witold Kołodziejczyk 12 Maj 2019

Co powinien robić nauczyciel?

Jarosław Bloch 06 Maj 2019

Kariera zawodowa nauczycieli w Europie - raport EURYDICE

Redakcja portalu 04 Maj 2019

Mity i fakty na temat edukacji seksualnej z perspektywy RPO

Redakcja portalu 02 Maj 2019


OSTATNIE KOMENTARZE

Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana

~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/ 03 Listopad 2016, 13:21

Ku reformie szkół średnich - część I

~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/ 03 Listopad 2016, 13:18

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość 03 Listopad 2016, 13:15

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość 03 Listopad 2016, 13:14

Presja rodziców na dzieci - Wykład Margret Rasfeld

03 Listopad 2016, 13:09


Powrót do góry
logo_unii_europejskiej