Eksperymenty - czyli sposób myślenia... Refleksje nauczyciela | Marcin Kielin
Każdy z nas wie, że robiąc doświadczenie wg wskazanego przepisu, za każdym razem uzyskamy oczekiwany w opisie wynik. Każdy wie również, że za każdym razem wynik doświadczenia jest powtarzalny i staje się nudny, jak schabowy wg przepisu z książki kucharskiej. Cóż więc zrobić, aby to co robimy nudnym nie było? Żeby dawało nam inspirację? Zachęcało do dalszych badań i poszukiwań? Otwierało nowe drogi i nowe pytania? Dawało nowe odpowiedzi? Dawało poczucie, że to my coś odkryliśmy? Że byliśmy pierwsi?
Wiele lat spędziłem na badaniu, przyglądaniu się różnym kulturom, religiom, ludom. Wiele lat myślałem o podobieństwach i różnicach między nimi. Patrzyłem na rozwój cywilizacji, na to, co zyskały i co straciły te z nich, które uległy postępowi oraz te, które oddalone postęp ów ominął, lub tylko nieznacznie zmienił.
Warszawska Liga Debatancka dla Szkół Podstawowych - trwa przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Trwa II. edycja konkursu "Pasjonująca lekcja religii"
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Redakcja portalu 23 Sierpień 2021
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
RPO krytycznie o rządowym projekcie odpowiedzialności karnej dyrektorów szkół i placówek dla dzieci
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana
~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/ 03 Listopad 2016, 13:21
Ku reformie szkół średnich - część I
~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/ 03 Listopad 2016, 13:18
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:15
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:14