Na tropie Janka Muzykanta. Z prof. Andrzejem Sękowskim, psychologiem, rozmawia Anna Raczyńska
Tradycyjnie uważano, że jest to dziecko wybitnie inteligentne. Takie, które ma ogromne możliwości zapamiętywania i przetwarzania informacji, zdolność abstrakcyjnego myślenia i postrzegania związków przyczynowo- skutkowych. Potrafi też korzystać z pokaźnych zasobów słownictwa i błyskotliwie werbalizować swoje racje. Ale to już kryteria archaiczne. Dziś bierze się pod uwagę także zdolności twórcze, siłę motywacji oraz konsekwencję w rozwijaniu własnych talentów.
Warszawska Liga Debatancka dla Szkół Podstawowych - trwa przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Trwa II. edycja konkursu "Pasjonująca lekcja religii"
Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022
Redakcja portalu 23 Sierpień 2021
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
RPO krytycznie o rządowym projekcie odpowiedzialności karnej dyrektorów szkół i placówek dla dzieci
Redakcja portalu 12 Sierpień 2021
Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana
~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/ 03 Listopad 2016, 13:21
Ku reformie szkół średnich - część I
~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/ 03 Listopad 2016, 13:18
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:15
"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
~ Gość 03 Listopad 2016, 13:14