Imię i nazwisko:
Adres email:


Technologie informacyjne w kontekście aktualnych przemian akademickiego kształcenia technicznego | Maria Kozielska

Aktualnie dydaktycy akademiccy precyzują efekty kształcenia na etapie planowania tego procesu. Narzędziem wprowadzanym i rozwijanym w procesie bolońskim są europejskie i krajowe ramy kwalifikacji, służące do opisu kwalifikacji na wszystkich poziomach edukacji. Dla przedmiotów studiów są definiowane efekty kształcenia precyzujące wiedzę, umiejętności oraz kompetencje personalne i społeczne, które studenci potrafią zademonstrować po ukończeniu kształcenia. Nauczyciele przedmiotu definiują efekty kształcenia na różnych poziomach szczegółowości. 

Maj/Czerwiec 2012 - EDUKACJA. CYFROWA SZKOŁA
REKLAMA
SPOŁECZNOŚĆ
KATEGORIE
NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Warszawska Liga Debatancka dla Szkół Podstawowych - trwa przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji

Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022

Trwa II. edycja konkursu "Pasjonująca lekcja religii"

Redakcja portalu 29 Czerwiec 2022

#UOKiKtestuje - tornistry

Redakcja portalu 23 Sierpień 2021

"Moralność pani Dulskiej" Gabrieli Zapolskiej lekturą jubileuszowej, dziesiątej odsłony Narodowego Czytania.

Redakcja portalu 12 Sierpień 2021

RPO krytycznie o rządowym projekcie odpowiedzialności karnej dyrektorów szkół i placówek dla dzieci

Redakcja portalu 12 Sierpień 2021


OSTATNIE KOMENTARZE

Wychowanie w szkole, czyli naprawdę dobra zmiana

~ Staszek(Gość) z: http://www.parental.pl/ 03 Listopad 2016, 13:21

Ku reformie szkół średnich - część I

~ Blanka(Gość) z: http://www.kwadransakademicki.pl/ 03 Listopad 2016, 13:18

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość 03 Listopad 2016, 13:15

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

~ Gość 03 Listopad 2016, 13:14

Presja rodziców na dzieci - Wykład Margret Rasfeld

03 Listopad 2016, 13:09


Powrót do góry
logo_unii_europejskiej